Skip to main content

Wydawca: Earache Records

Poprzedni krążek tej kapeli długo obracał się w moim odtwarzaczu, dlatego też z nieskrywaną radością odpaliłem promo najnowszego „Problems To The Answer”. O taaaak…

Brytole znani są z tego, że potrafią przypierdolić doskonałym crossoverem. „Probelms To The Answer” potwierdza moją tezę. Totalnie szybka i agresywna muzyka, porywająca, wściekle wpadająca w ucho, na maksa wkurwiona. Muzyka Shrot Sharp Shock pędzi przed siebie jak wariat na czerwonym świetle, łamiąc wszelkie zasady ruchu – byle do przodu. Sporo u chłopaków inspiracji Slayer, tuzów crossover’owej naparzanki i własnej inwencji oczywiście również. Na przykład taki zamykający całość numer. Już sama długość nietypowa jak na ten gatunek muzyki – osiem minut motorycznego riffu, przeplatanego muzyką pianina na tle perkusji. Naprawdę wypada zajebiście, stanowi taki miły akcent na koniec. Albo taki numer „Here Comes The Neighbourhood”, raczej miarowy kawałek z dwoma wokalami, zaś drugi brzmi jakby to był nie kto inny, ale Barney. Płyta może nawet nie należy do tych najkrótszych, bo trwa ponad czterdzieści minut, ale po jej zakończeniu szybko chce się wrócić do numeru pierwszego. A tam znów crossover jak się patrzy!

Recenzja krótka, ale przez to, iż muzyka bardzo homogeniczna, zwarta i jak najbardziej godna polecenia. Więc po co rozwlekać się nad wartością tego krążka? Kupować i nie marudzić.

Ocena: 9/10

Tracklist:

1. The Kill Floor
2. Out the Loop
3. Birdshit
4. Laughing Leads to Crying
5. White Bread
6. Eat Me, Drink Me? Burn Me
7. Foreign Body Plot
8. Roar
9. Sick Pleasures
10. Direct Action
11. What Would Cards Do
12. Man against Man
13. Tales out of School
14. Rats Nest
15. Cathode Control
16. Painting by Numbers
17. Quick Fix
18. Future Primitive
19. Trapped inside Two States of Mind
20. Politics of Convenience
21. Here Comes the Neighborhood
22. Deep Sleep
23. Speed Freaks
24. Dismantle the Dream
25. Strangenotes
Oracle
16832 tekstów

Sarkazm mu ojcem, ironia matką i jak większość bękartów jest nielubiany. W życiu nie trzymał instrumentu w ręku, więc teraz wyżywa się na muzykach. W obiektywizm recenzencki wierzy w takim samym stopniu jak we wniebowstąpienie, świętych obcowanie i grzechów odpuszczenie.

Skomentuj