Skip to main content

BMG PREZENTUJE ALBUM

‘LIVE AT THE MONTREUX JAZZ FESTIVAL 2007’

NIE WYDANY DO TEJ PORY KONCERT MOTÖRHEAD

ZAMÓWIENIA:

https://motorhead.lnk.to/montreuxPR

Specjalnym wydarzeniem, które promuje wydanie koncertu Motörhead na Montreux Jazz Festival z 2007 roku, będzie specjalna sesja odsłuchowa albumu z dyskusją podczas tegorocznej edycji festiwalu. Odbędzie się ono w niedzielę 2 lipca w La Bibliotèque @Lake House w Montreux (Szwajcaria) o 20.30 i poprowadzi je Pierre-Philippe Cadert (RTS), a gośćmi będą Steffan Chirazi (Singerman Entertainment), Ute Kromrey (Promötor). Ponadto zobaczyć będzie można fotografie wykonane przez Josepha Carlucci. Więcej informacji: https://www.montreuxjazzfestival.com/en/artist/lp-live-at-montreux-motorhead/

Motörhead uwielbiali grać koncerty i nigdy nie oceniali swojej publiczności. Każdy był mile widziany pod sceną. Również fani jazzu! Kiedy do zespołu odezwał się festiwal Montreux z propozycją zagrania na kolejnej edycji, wiadomo było że jest to na swój sposób logiczne. Warto zauważyć, że samemu festiwalowi przyświecała idea wychodzenia poza granice słowa na ‘j’ i doceniania wybitnych artystów bez względu na gatunek z którym są kojarzeni i styl w którym grają. Jedyne co się naprawdę liczy, to czy artysta jest najlepszy w swoim fachu i ma odwagę wykorzystywać własne umiejętności w twórczy sposób. Właśnie dlatego razem z takimi artystami jak Dexter Gordon, na festiwalu występowali Deep Purple czy ZZ Top, a co roku ta różnorodność artystyczna tylko się powiększa. Wszystkie te cechy festiwalu, jak i nagrania poszczególnych występów, złożyły się na sukces jakim było wpisanie Montreux Festiwalu na listę UNESCO w 2013 roku.

Nagrany w trakcie trasy koncertowej albumu “Kiss Of Death” koncert Motörhead z 7 lipca 2007 roku z legendarnej sali Audytorium im. Strawińskiego był częścią światowej sławy festiwalu Montreux Jazz. Zarejestrowany występ to dowód na to jak potężne i doskonałe było trio: Lemmy, Phil Campbell i Mikkey Dee. To także nie tylko zróżnicowany repertuar, ale także indywidualne popisy muzycznego kunsztu każdego z muzyków, którzy byli wówczas w szczycie swojej muzycznej formy. Lista utworów zawiera perełkę – pierwszy publicznie wykonany cover utworu Thin Lizzy ‘Rosalie’!

Wideo z wykonaniem coveru Thin Lizzy 'Rosalie’:

’I Got Mine’ z wideo do obejrzenia na yt:

Motörhead “Live At The Montreux Jazz Festival ’07” dostępny będzie jako podwójny winyl, podwójny CD i na portalach streamingowych.

Poniżej szczegóły, a więcej na stronie www.iMotorhead.com

LISTA UTWORÓW (wydanie CD i LP)

1. Snaggletooth 2. Stay Clean 3. Be My Baby 4. Killers 5. Metropolis 6. Over The Top 7. One Night Stand 8. I Got Mine 9. In The Name Of Tragedy 10. Sword Of Glory 11. Rosalie 12. Sacrifice 13. Just ‘Cos You Got The Power 14. Going To Brazil 15. Killed By Death 16. Iron Fist 17. Whorehouse Blues 18. Ace Of Spades 19. Overkill  

MONTREUX JAZZ FESTIVAL

Montreux Jazz Festival to światowej sławy festiwal muzyczny stworzony przez Claude’a Nobs’a, który odbywa się co roku w Montreux w Szwajcarii nad Jeziorem Genewskim. W tym roku odbywa się jego 57 (!) edycja i przyciąga on rocznie ok 250.000 fanów muzyki z całego świata. Festiwal jest świętem dla zarówno branży muzycznej, artystów i słuchaczy, ze względu na to że zaprasza na występy artystów prezentujących muzykę nowoczesną i świeżą, jednocześnie oddając hołd wielkim mistrzom. Na samym początku, od 1967 roku, był to klasyczny festiwal jazzowy. Ale w miarę swojego rozwoju, pojawiali się na nim artyści reprezentujący odmienne style muzyczne – do dziś zagrała tam tak różnorodna ilość muzyków, że trudno by było wymienić wszystkie gatunki. Słynne nazwiska, które zagościły na scenie w Montreux to m.in. Etta James, Bob Dylan, Elton John, Ms Lauren Hill, Aretha Franklin, David Bowie, James Brown, Kendrick Lamar, Leonard Cohen, Marvin Gaye, Miles Davis, Nina Simone i wielu innych. CEO festiwalu jest Mathieu Jaton. 

FUNDACJA CLAUDE’A NOBS’A I JEGO ARCHIWA

Założona i prowadzona przez Thierry’ego Amsallem’a fundacja sprawuje pieczę nad spuścizną Claude’a Nobs’a i jego archiwami audio i wizualnymi, w skład których wchodzą jedne z największych na świecie kolekcji nagrań muzyki na żywo. Wszystkie one pochodzą z nagrań dokonanych na festiwalu Montreux Jazz w Szwajcarii, który istnieje od 1967 roku i który w 2013 roku został wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO. W 2007 roku Thierry Amsallem i Claude Nobs połączyli siły ze Szwajcarskim Instytutem Techniki w Lozannie żeby stworzyć unikalne, pierwsze w swoim rodzaju archiwum cyfrowe wysokiej jakości nagrań. Stanowi ono zarówno narzędzie edukacyjne, jak i materiał poszukiwań dla studentów i zawodowców dziedzin takich jak akustyka, nauka o danych, archiwistyka, muzykologia, muzykologia, czy neurologia. Więcej informacji: www.claudenobsfoundation.com

MONTREUX SOUNDS

Założone w 1973 roku przez Claude’a Nobsa archiwum Montreux Sounds zawiera kolekcję ponad 5000 koncertów zatytułowanych “Live at the Montreux”. Nagrane zostały one zarówno audio jak i wideo (od 1991 roku ponad 2000 z nich w jakości HD) i opublikowane przez ponad 450 wielkich artystów, którzy grali na tej samej scenie począwszy od późnych lat 60’tych. Więcej informacji: www.montreuxsounds.com

MONTREUX MEDIA VENTURES

Montreux Media Ventures (MMV) to firma zajmująca się mediami, produkcją i tworzeniem treści dla Montreux Jazz Festival. Częścią misji MMV jest rozwinięcie treści festiwalowych i produkcyjnych w celu tworzenia i dystrybuowania marki jaką jest MJF i jej treści. Celem MMV jest rozwój kluczowych aktywności festiwalowych i angażowanie jej publiczności, odbiorców i partnerów przez cały rok poprzez dedykowane im treści i doświadczenia muzyczne. 

BMG

BMG to nowy model firmy założonej przez koncern Bertelsmann w 2008 roku jako odpowiedź na nowe wyzwania świata muzycznej rewolucji cyfrowej. Głównym kluczem do nowoczesnego podejścia jest fakt reprezentowania tradycyjnie rozłącznych światów zarządzania prawami autorskimi i prawami do nagrań przez jedną platformę międzynarodową. Obecnie BMG jest czwartą największą na świecie firmą zarządzającą prawami autorskimi i pierwszą nową od dekad firmą globalną w biznesie muzyczny. Cel BMG jest wyjątkowy – uwaga firmy skierowana jest na transparentności i uczciwość oraz usługi dla artystów i twórców muzyki. 19 biur BMG rozsianych jest po 12 kluczowych rynkach muzycznych na świecie. Obecnie reprezentują one ponad trzy miliony utworów i nagrań, w tym te należące do katalogów takich wytwórni jak Chrysalis, Bug, Virgin, Mute, Sanctuary, Primary Wave czy Talpa Music, jak i dosłownie tysiące artystów i twórców nagrań których przyciągnęła świeża idea firmy. 

BMG należy do międzynarodowej korporacji Bertelsmann skupiającej media i usługi edukacyjne, do której należą również grupa medialna RTL, wydawca książek Penguin Random House, wydawca magazynów Gruner + Jahr, dostawca serwisowy Arvato,  Bertelsmann Printing Group, Bertelsmann Education Group i Bertelsmann Investments oraz międzynarodowa sieć funduszy. Dzięki swojej wieloplatformowej perspektywie, zunifikowanej platformie technologicznej i zaangażowaniu by pomóc artystom zmaksymalizować ich dochód, BMG stawia sobie za cel bycie najlepszą firmą i partnerem biznesowym w branży muzycznej. www.bmg.com

MQA

Wykorzystując pionierską wiedzę naukową w celu poznania ludzkiego słuchu, MQA rejestruje dźwięk muzycznych wykonań koncertowych. Pliki MQA są objęte pełną autentycznością, kompatybilnością i są na tyle małe, że można słuchać ich w streamingu, więc pliki MQA mogą być odtwarzane na każdym urządzeniu. MQA to produkty wygrywające wiele konkursów oraz międzynarodowa obsługa i niezrównana wydajność, co razem daje najbardziej zrównoważone rozwiązanie dla branży rozrywkowej. Współpraca firmy obejmuje partnerstwo w zakresie muzycznym, wideo, radia i transmisji na żywo. Gdziekolwiek potrzebny jest dźwięk, tam MQA dostarcza najlepszą jakość. MQA to prywatna firma z Wielkiej Brytanii. Wiecej informacjit www.mqa.co.uk

Oracle
17037 tekstów

Sarkazm mu ojcem, ironia matką i jak większość bękartów jest nielubiany. W życiu nie trzymał instrumentu w ręku, więc teraz wyżywa się na muzykach. W obiektywizm recenzencki wierzy w takim samym stopniu jak we wniebowstąpienie, świętych obcowanie i grzechów odpuszczenie.

Newsy

Brimstone Coven debiutuje

OracleOracle28 czerwca 2014

Skomentuj